PRODUCTEN

Ik wil een lampenvoet zonder lampenkap kopen, is dat mogelijk?

Ja, dat is mogelijk. U kunt op de productpagina een lampenvoet exclusief kap in uw winkelmand doen.

Is het mogelijk een lampenvoet met een andere kleur kap dan afgebeeld te kopen?

U kunt de lampenvoet kopen inclusief de getoonde kappen.

Kan ik een customized lampenvoet bestellen?

Ja, het is mogelijk om een lampenvoet naar voorkeur te laten maken. Neem hiervoor contact met Vinginti op via info@vinginti.nl of het contactformulier.

 

Levering

Wat zijn de levertijden?

Vinginti zal zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw betaling de order uitvoeren en laten verzenden. 

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland en België is verzending gratis. Verzending wordt verzorgd door DHL, PostNL of een ander soortgelijk vervoersbedrijf. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een e-mail met een track-and-trace code zodra uw bestelling door Vinginti wordt verzonden. Hiermee kunt u de zending volgen en heeft u een indicatie wanneer u de bezorger kunt verwachten. 

Verzendt Vinginti bestellingen naar het buitenland?

Vinginti verzendt bestellingen ook naar het buitenland via DHL, PostNL of een ander soortgelijk vervoersbedrijf. Vinginti zal de verzendkosten bij u in rekening brengen conform de op dat moment geldende tarieven van het betreffende vervoersbedrijf. Eventuele bijzondere extra kosten in verband met import en/of inklaring van een aan u te leveren product komen voor uw rekening.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Check eerst uw track-and-trace code om te zien of het pakket is vertraagd. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact op door een e-mail te sturen naar info@vinginti.nl of via de contactpagina.

Mijn bestelling is al onderweg, kan ik de bestelling nog annuleren?

Reeds verzonden artikelen kunnen niet meer geannuleerd worden. U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst aan Vinginti retour sturen.

Wat zijn de verzendopties?

Verzending wordt verzorgd door DHL, PostNL of een ander soortgelijk vervoersbedrijf.

 

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw bestelling retourneren. Wij vragen u vriendelijk om eerst contact op te nemen met Vinginti via het contactformulier of info@vinginti.nl. Daarna zal u een retourformulier ontvangen. 

Kan ik een customized lampenvoet retourneren?

U kunt uw customized lampenvoeten niet retourneren aangezien die op basis van uw individuele keuze is geproduceerd. 

Mag ik gratis retourneren?

Indien u een of meerdere producten retour stuurt, zijn de kosten van de retourzending voor uw rekening.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Binnen 14 dagen na retouraanmelding zal Vinginti u terugbetalen mits het product onbeschadigd en zonder gebruikssporen in goede orde is terugontvangen door Vinginti. Terugbetaling vindt in beginsel plaats via dezelfde betaalmethode die door u is gebruikt bij aankoop van het product.

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om uw retour aan te melden via het retourformulier waarna u nog eens 14 dagen de tijd heeft om het product te retourneren.

Hoe gaat Vinginti om met defecte artikelen of artikelen met een productiefout?

Vinginti staat ervoor in dat al haar producten voldoen aan de overeenkomst. Eventuele gebreken of een verkeerd geleverd product dienen binnen vier weken na aflevering schriftelijk aan Vinginti te worden gemeld.

 

BETAALMETHODEN

Via welke betaalmethoden kan ik in de webshop betalen?

Via Vinginti’s webshop kunt u uit de volgende betaalmethoden kiezen:

·         iDeal
·         PayPal
·         Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)